Måndag ..


God morgon på er gott folk.. det är måndag morgon och jag hinner med en snabb uppdatering innan jag ska till jobb..
Igår var vi hos min syster i dalby och fick god mat serverad.. grillad fläsk file, klyft potatis, sallad och sås=)
till efter rätt Daim tårta mycket gott=)

Vi körde 4-hjulingen dit mycket roligt ... =) stannade sen på vägen hem och kollade på ett flygplan som landade på sturup.. riktigt fint att se med alla ljus och saker.. coolt=) Thord kan en plats där ute där man ser perfekt när dom lyfter och landar.. fint värre=)

Sen hjälpte vi en gubbe som kört fast där ute osså i en gräsmatta.. han hade borrat ner fram hjulen riktigt djupt ... försökte dra upp han med 4- hjulingen men den e bak hjulsdriven så vi stog bara o sladda vi me..
slutade med att vi fick putta upp den istället.. gubben som körde var en halv död pensionär och fattade nog inte riktigt vad gunga bilen var haha.. men iallafall han kom loss... en sprucken fram kofongare fick han på köpet och en jävla massa lera!=)

Sen körde vi hem.. jag la mig vid tio och thord tog någon öl framför datan..

Nu ska jag till jobb .. längtar tills min ledighet!  men ska bli kul att se vad som händer denna vecka.. vart man ska vara o så.. nu när det nya öppnas...

fortsättning följer! hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Behöver du hjälp med blonderingen snart?

2010-03-29 @ 19:12:26
Postat av: emelie :)

Jag har en veckans blogg tävling på min blogg,

gå gjärna in och anmäl dig (:



www.goldenlips.blogg.se

2010-03-29 @ 22:04:33
URL: http://goldenlips.blogg.se/
Postat av: Gargnesongen <3

Heeej Nice blogg ;)

2010-03-30 @ 16:33:41
URL: http://gargnesongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0