Mina tankar!

Det är redan torsdag och veckan lider mot sitt slut..

Idag går min tankar till er Gunnila och Micke som förlorade eran son natten till tisdagen!
Det finns inga ord i världen som kan få eran stoffe tillbaka och det finns ingen rättvisa heller.

Hur fan tänker han där uppe som bestämmer när det är dax? hur kan dom ta ett oskyldigt barn som inte börjat leva sitt liv än ? hur kan han ta en älskad son, bror, och vän  rent för tidigt? 

Hur kan han låta pedofiler, våltäksmän, rånare, mördare listan kan göras lång , hur kan dom få leva men inte ett barn som var 17? hur kan han bestämma att det var redan var hans tid att gå?

Det är sjukt, det är inte rättvist någonstans och det borde inte få hända... ta en pedofil jävel i stället och ge fan i barnen hör du mig?  

Alla tankar går till er familj idag! Ta hand om varandra. Hur man nu ska klara en händelse som denna det vet jag inte men titta upp så vet ni att han e där och tittar ner! Han kommer föralltid att finnas i hjärtat och i alla minnen!
Han kommer vaka över er , han kommer ta hand om sina små systrar fast han inte längre kan göra det här nere på jorden ,så kommer han se till så att dom har det bra!

Jag hoppas att du slapp lida, att du slapp ha ont. Att du gick och la dig och vaknade på ett bättre ställe..
Spara en bra plats där uppe till oss andra och hälsa alla som jag känner att vi ses sen.. Hälsa Anders att den nya Malmö arenan är fantaskitk och att dom spelar i play off nu.. det kommer kanske gå bra i år.
Hälsa morfar , farfar och marta att jag tänker på dom..

Vila i Frid  Vi ses sen!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vilken tragisk historia, jag fick tårar i ögonen när jag läste det. Ibland är världen inte vad man tänkt sig.

2010-03-11 @ 09:23:32
Postat av: Rebecca

Sorgligt..

Vad hände?

2010-03-11 @ 17:36:49
URL: http://humblebumblebees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0