onsdag!


Idag är det onsdag och det är snart dax för ytterligare en dag på jobb... hade varti skönt med lite ledigt nu semester=) är lite avensjuk på Thord som kommer att vara ledig hela nästa vecka... lide gutt=)

Igår fyllde min kära syster år 26 tillome herregud hon börjar bli gammal men vi får helt enkelt tycka om dig ändå haha=) hoppas du hade en bra födelsedag och att fikan blev god.. synd att det blev så sent för mig men vi kommer på söndag i stället...=)

Fick hem papper igår att det var dax att deklarera... och jag fattar NADA! jag betalar 200 varje måndad i frivillig skatt för jag vill ha tillbaka det nu men icke! hur FAN går det ihopa??? jaja jag får väl helt enkelt läsa lite o sånt.. ska dra av för körning osså.. men som sagt jag fattar inget så jag får kolla på det lite senare. har ett par dagar på mig innan det ska vara färdigt..

fick en kommentar där dom undrade om sovrummet var klart och det är det inte... vi håller fortfarande på
Men nu är väggarna iallafall färdiga dom e spacklade och slipade.. tacket är reglat elen är halvt dragen till spotten, nu är det bara gipsen i taket som ska upp sen ska det spacklas , sipas och  målas .. väggarna ska tappetseras .. nytt golv ska läggas... ja sen e vi nog färdiga! men vi ska inte flytta i morgon så vi har inte brot!

nu ska jag göra min klar för jobb.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä det är rätt man ska ta det i sin egen takt. Som dom brukar säga: Gud skapade ingen brådska han sa bara att man skulle skynda sig lite. Det är som sagt bättre att ta det lugnt än att hafsa iväg.Då blir resultatet bättre. Lycka till.

2010-03-24 @ 12:10:19
Postat av: Anonym

när ska vi få komma hem till er och vårgrilla?/Hanna & Tobbe

2010-03-24 @ 20:04:55
Postat av: Paulinne ;)

Snygg blogg ! :D Kolla gärna in min ! Om du vill så kan jag fixa din design,gratis :D Säg till om du vill !! <33 // Paulinne <33

2010-03-27 @ 18:14:51
URL: http://pulinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0