tisdag


Hej hej!

Det är tisdag kväll och den lider mot sitt slut.. ska snart ta en dusch och sen nanna kudden.. Mannen jobbar sent denna vecka så måste tyvär gå och lägga mig ensam...det gillas inte! ligger o lyssnar efter saker som inte finns och en massa sånt trams.. och bättre blir det inte av att jerry skäller utan att jag hör något.. för vad finns där som han hör men inte jag? ja ni fattar jag nojar upp mig själv!

På lördag blir det nog lite utgång i malmö med jobbet.. ska ut och äta lite gott iallafall och sen får jag se vad som händer..  problemet blir väl att ta sig hem hit.. går nog inte buss ut hit mit i natten... men men det löser sig..

För en vecka sedan planterade jag pumpa , chilli och paprika.. och pumpan  har växt som tusan e stor redan hoppas där kommer en pumpa på den osså sen bara.. och i morse såg jag att där även börjar komma chilli och paprika.. ska bli skoj att se om det blir något.. har inte direkt några gröna fingrar men nån gång ska man väl ha lite tur?

Har precis lagat middag.. det blev pannkakor... gjorde en stor skål med smet så har väl tagit en timme eller nått att steka klart allt.. som vanligt hade jag ätit de som blev dåliga vid spisen så när all smet var slut var jag ju redan mätt... så blir middag  till Thord ikväll när han kommer hem och mat låda till mig i morgon till jobb... E mycket nimmare att ha mat med sig då det inte e lika stor chans att man äter skit mat ute i stället..

Fick en fråga i kommentarerna hur det går med renoveringen om vi snart var klara..
Haha klara kommer vi inte vara på många år än... håller på med sovrum nr ett fortfarande.. allt händer ju inte över en natt... Thord måste ju jobba oxå.. sen e det inte så roligt att åka rätt hem o jobba vidare .. men det går frammåt.. just nu måste vi ha tag i en gipslyft tror jag det heter så vi kan gipsa taket.. det har reglats o ska sänkas så vi kan fälla in lampor.. vi har köpt spots till de=) snyggt det kommer bli.... men men vi ska inte flytta i morgon så vi har tid på oss att fixa allt..  sen ska man ha pengar osså till det .. allt kostar ju en hel del så vi tar det i den takt vi kan! har inte brott!!

Nä nu ska jag nog ta den där duschen.. ska först kolla pannan där nere bara ... hejdå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur du har din lilla vovve som sällskap när din sambo jobbar sent så slipper du vara helt ensam.

2010-03-17 @ 11:44:01
Postat av: Anonym

De brukar säga att det är barn och djur som kan se saker som vi andra inte ser. Kanske de går igen i huset?

2010-03-17 @ 16:03:38
Postat av: Anonym

De brukar säga att det är barn och djur som kan se saker som vi andra inte ser. Kanske de går igen i huset?

2010-03-17 @ 16:04:08
Postat av: anonym

sööööt

2010-03-21 @ 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0