rensar tankar.

Det är onsdag och jag har inget att skriva... är inte alls på humör för tillfälligt och mår inte super bra i mitt lilla huvud... alla tankar och känslor kring detta äter snart upp mig inneifrån...

Då jag precis har börjat skaffa mig nya rötter så ska jag ytterligare en gång dras upp  och planteras om..
Det är med blandade kännslor.. jag vill inte!  men vad ska jag göra åt saken? just det där finns inget att göra för det är aldrig någon som frågat mig vad jag vill hur jag känner.. och jag känner att allt e bajs för tillfälligt..

Tur man har en underbar sambo och våran lilla kille att komma hem till om dagarna.. och en underbar familj man kan ringa och gråta ut hos när livet känns omöjligt.. 

Livet är allt annat än rättvist .. Och jag undrar vem som bestämmer vad? finns det någon rättvisa i detta? NEJ det vet jag redan att det finns inte.. för hade det funnits det hade vi inte suttit i denna situationen som vi gör idag.. Men en dag hinner allt ikapp ska ni se... och då ska jag bara sitta och le... Le för att det drabbar andra än mig.. att andra ska få lida , få må dåligt  och känna ångest.. Ni ska få se..vissa straffar gud meddetsamma och vissa väntar han med... men det kommer... det kommer alltid!!

känns skönt att skriva av sig lite ..rensa tankarna i mitt system...

nu ska jag göra vi mig och köra till jobbet... 09:30 till 18:15....


Hejdå





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi får hoppas att det vänder, så att det snart går åt turhållet.

2010-03-31 @ 09:38:28
Postat av: Anonym

vad har hänt? ska ni flytta igen eller varför ska du riva upp rötteR?

2010-03-31 @ 15:04:00
Postat av: Anonym

Ska ni separera????

2010-04-01 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0