fredag

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i körrr .. haha..
Sjöng en snutt för er så här på morgon kvisten..

Det är frdag idag gott folk.. kan det bli bättre? ja självklart om man va ledig eller nått men så är icke fallet.. klockan är halv sex och jag ska snart köra till jobb..

Vet inte vad som händer i helgen hoppas så klart på fint väder så man kan vara ute o pilla lite i trädgården och jerry som oxå älskar sin trädgård kan springa ute och leka... vet ingen hund som är så kär i sin trädgård... får han bara vara  där ute så e han så nöjd med tillvaron.. man kan vara ute och gå med han i timmar men kommer man hem o släpper han där ute lyser det i ögonen=)

Igår gjorde jag min allra första fläskpannkaka de ni! och jag måste säga att jag lyckades mycket bra för att vara första gången... så e här mat till thord att värma när han vaknar... . Han kom hem nån gång vid halv 4 så tror han sover ett par timmar till..=)

nu ska jag fixa lite hej då..

En av klänningarna jag köpte förra lördagen=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilken tjusig klänning. Ha nu en riktigt skön helg när du är ledig från jobbet.

2010-05-28 @ 09:16:06
Postat av: Anonym

fin blogg, har en mini frågestund titta gärna in och skriv en fråga;)

TACK!<3

2010-05-30 @ 19:20:27
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0