måndag

God morgon.

Det är måndag morgon och klockan är halv sex..

Helgen har rullat på.. Var ledig i fredas , var på sofiero i helsingborg eller ja utanför väl.. en stor trädgård . mycket mysigt .. Fast svårt att slappna av när jag vet att mamma fortfarande ligger på sjukhus och  har ont...

Får hålla tummar och tår att hon får den där rönken idag .. svensk jävla sjuk vård, dom skulle gett henne den direkt men istället proppar dom bara i henne massa piller i en vecka som  inte hjälper ... Nu måste dom fan ta reda på vad som är fel, så här kan vi inte ha det! Hon kan inte bara ligga där och ha ont och bara få piller efter piller.. ta reda på vad fan som håller på istället!!!

I lördes var jag iallafall ute och shoppade UNDERBART! var 100 år sen jag köppte kläder så passa på att köpa lite klänningar / tunnikor nu... sen på kvällen kom lite folk ut och grilla korv och drack öl... dock fick vi flytta in då alla jävla mygg åt upp oss... jag har fullt på bena och eftersom jag inte riktigt tåler dom så är som stora som fan!
Och kliar gör dom... har sovigt dåligt som fan inatt då det både gör ont och kliar på mina ben...

Hoppas dom snart går över ... Salubrin e min nya vän..


Igår var vi en runda hos mamma och sen åt vi hos svärföräldrarna! bar in tv´n i sov rummet och kolla film hela kvällen.... skönt som tusan!

nu ska jag jobba Underbart att börja tidigt...


hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt ordnar upp sig.

2010-05-24 @ 13:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0