måndag

Helgen kom och helgen försvann.... Alltid går det lika fort, så jäkla tradigt!

i fredas kom syster yster till mig , vi kollade lite på bålet här i byn sen köpte vi pizza och tittade på en film.
alltid lika trevligt med sällskap. Känner ju inte direkt så många här ute..

i lördes åkte Thord med sin pappa o kolla på någon bil sen vidare till veteran marknad i höör.. Så jag passade på att plocka undan , dammsuga och damma... hann även med  att rensa vidare i min rabatt... snart klar..=)

sen på kvällen blev det lite film hos en kompis i och hyfsat tidig hem färd för min del.. grabbarna skulle dricka öl så dom dök upp senare på natten/tidig morgon... =)

I söndes gick vi upp tidigt jag hämtade benny vid lite över nio sen körde vi hem hit, golvet i sov rummet skulle läggas... och medans dom gjorde det så rensade jag lite till rabatt ..evighets jobb det där... 

så gott folk INATT SOV JAG FÖRSTA NATTEN I NYA SOV RUMMET!  golvet lades lite lister spikades fattas dock fortfarande lister som ska spikas i veckan tror jag men det är UNDERBART!!!! man börjar se sluten av tunnlen och det blev riktigt bra=) sen ska gardinstång upp byrå ska köpas och fönsterbrädan ska osså skruvas dit ... lite små pill kvar men sängen är på plats!


nu ska jag snart köra till jobb klockan är i skrivande stund 05:44 har en under bar tidig vecka nu! känns skönt som fan....


hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att ni kommit så långt i sängkammarn. Hoppas du inte glömmer att lägga in foto sen.

2010-05-03 @ 09:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0