onsdag

Onsdag morgon och mackorna har precis landat i magen, klockan är halv sex och om en halv timme ca ska jag köra till jobb...

Min älskade lilla mamma fick åka hem i måndes, lite bättre men långt ifrån bra.. Så nu håller vi tummar och tår att det blir bra snart..

Annars rullar livet på som vanligt..jobbar tidigt denna vecka så är hemma vid fyra Underbart för er som inte visste det=) Hinner faktiskt med lite hem, familj, hund oxå mer än äta och sova som livet består av när det är sena veckor på jobb...


Helgen som kommer blir nog lugn Thord jobbar lördag och sen på söndag går han på en natt vecka, så vad jag och jerry ska roa oss med vet jag faktiskt inte än... finns alltid något som måste göras.. =)

Paprikan som jag har sått har blivigt skit stor.. eller ja från att vara ett litet frö tills ha blivigt en planta och nu en planta med en paprika som händer där... skit coolt.. ska se om jag får någon bild på den så ni kan se... jag har odlat massor men detta är den enda som har frukt redan...


nu ska jag gå och göra det sista här hemma innan jag ska sticka till jobb... ha det bra hejhej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt hund! Är den din? :]

2010-05-26 @ 16:47:10
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0