Onsdag!

Snart dax att köra till jobb.. blev lite ändringar i shemat, skulle kört öppning denna veckan men istället fick jag hoppa in och köra! UNDERBART!!!! fan vad jag har saknat det ... Tänk att allt kan kännas så rätt för en sekund och i samma sekund som jag sätter mig i bilen känner jag att här hör jag hemma! nu mår jag bra!!

Men jag vet att det är det jag vill göra, jag har bara inte möjligheten till det just nu. En dag kommer jag sitta i en bil igen och göra det jobb jag  tycker om och älskar!

I måndas var vi en runda på ikea. Köpte två byrås som vi ska ha i sov rummet till trosor kallingar strumpor, ja sånt som inte kan hänga i gardroben.. Blev skit snyggt.. Blev även en lampa som ska stå uppe på den en boll=) eller ja det är ingen boll men den e rund haha=) älskar den tycker den e riktigt fin.. men villket jävla projekt jag hade när jag skulle sätta ihop den haha.. den kom i 100 delar och innan jag fattade hur man skulle sätta ihop den så svor jag ett par gånger kan jag säga=)
Thord han sätta ihop 1 byrå under tiden jag satte ihop lampan hahaha....

sen igår var vi och köpte för hoppningsvis de sista listerna tillsovrummet.. dom som ska sitta rund dörren, fönstret och gardroben... nu ska alla  bara spikas upp oxå! 

nu måste jag borsta tänderna sen köra hejdå! Bilder kommer snart jag lovar =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra, för bilderna är efterlängtade.

2010-05-05 @ 09:00:06
Postat av: EbBeN

Hejsan!

jag undrade om du hade vellat vara med och tävla om att bli veckan blogg på min blogg



PUSS PÅ DIG!

2010-05-08 @ 20:21:14
URL: http://ebbbiiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var är du? Det är Måndag idag???????????????????????

2010-05-10 @ 08:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0