tisdag

Det är tisdag mina vänner... min jävla förkylning sitter fortfarande i ... man vaknar på nätterna och är torr som sandpapper i halsen då man sovigt med munnen öppen då näsan är igen begad! detta måste vara dagens i landsproblem om jag får bestämma... hatar att vara täppt i näsan!

Annars rullar livet på precis som vanligt.. jobbar äter sovver typ! längtar riktigt mycket till nästa vecka då jag faktiskt jobbar tidigt!!! tro det eller ej.. känns som evigheter sen! 2 veckor om man ska vara noga!

Vi har fått upp våra tak lister i sov rummet... men nu ska dom dock målas.. trodde vi skulle slippa det för vi köpte ju vita men där var för stor skillnad på listen o väggen så det är bara till att ta fram färgen o penslen igen!

Vi har varit och köpt en ny tvättmaskin osså nu i helgen.. den förra var sen sten åldern och funkade inte så bra.. plus att den började läcka vatten villket inte alls är bra då man inte vill riskera vatten skada så köpte en ny fin tvättmaskin som nu står och pryder källaren=)


Är ledig i helgen som kommer få se vad som står på shemat så.. alltid något som man kan syselsätta sig med. jag hoppas dock på fins väder sol och värme så man kan vara ute!


Har ni sett min lampa som jag köpte för ett tag sen till byrån i sov rummet? 200 på ikea, tog evigheter att bygga ihop men nu står den där fin va=)




ska se om jag kan hitta bilder nu på sov rummet före under efter och sätta ihop på nått sätt så jag slipper ladda upp 100 bilder...

Nu ska jag leta upp nässprej bortsa tänderna och sen ska jag sticka till jobb... hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har din förkylning blivit bättre? Hoppas det

2010-05-18 @ 11:28:23
Postat av: Anonym

Fin Lampa, det ska bli kul att se bilder på sovrummet.

2010-05-18 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0