Torsdag

Torsdag som betyder fredag i morgon!

Veckan har gått rätt fort ändå tycker jag.. skönt de iallafall.. Underbart att solen e tillbaka lite om dagarana så man kan vara ute .. Igår satt jag en timme och sov i sol stolen mitt i solen varmt och skönt för det blåste inte uppe på våran alltan=)

Planterade ut en massa planter igår som stått inne.. ska se om dom klarar sig nu.. det bör dom väl göra? det är inte minus längre ... vissta står i sånt växt hus sånt litet sött i plast och sen står resten bara i sina krukor längst väggen.. håller tummarna på att dom klarar sig... planterade även gurka i en kruka igår.. fan vad coolt om där kommer nått.... ska bli skoj att följa... snart så ska även min pumpa flyttas ut i sin sandlåda som jag fyllt med jord istället där ska den växa sig stor=)

Har aldrig varit sån där som planterat eller brytt sig om blommor och sånt fix i trädgård men nu sen vi flyttade hit till huset har jag faktiskt tyckt att det e ganska kul...  kanske för att jag har en egen trädgård jag kan fixa i .. jag gör det till oss själva och inte för någon tradig hyres värd.. typ lkf som vi hyrde av innan!

men nu ska jag iallafall köra till jobb hej då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad kul att odla eget, jag håller med det är så roligt. Lycka till med alla blommor m.m.

2010-05-27 @ 07:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0