Torsdag

God morgon.. känns som bara jag är vaken i hela sverige! utanför är det rent tyst .. kan iförsig bero på att jag bor i en liten by men jag tror det beror på att jag är den ända som ska jobba denna hemska röda dag då alla andra fortfrande ligger ner bäddade i sina varma goa sängar med kanske ett lite tyngre huvud än vanligt efter lite öl igår ikväll eftersom dom ändå var lediga idag!

Men icke jag.. här sitter jag och snörvlar hostar lite och tycker jätte synd om mig själv då jag är mega förkyld och mår inget vidare bra..  försöker dock bita ihop så gott jag kan ..

Thord och jerry ligger kvar där inne i sängen och myser i värmen.. det var knappt att jerry ville gå ut innan när jag gick upp ... i vanliga fall kommer han alltid direkt men nu kom han snabbt och sa god morgon sen snabbade han sig in igen till sängen ... inte försen jag tog på mig jackan hörde jag lite livs tecken där inne ifrån och han kom ut och konstaterade att det var kisse dax...


Jobbar till 17:15 idag... sen ska jag hem och tvätta kallingar har jag fått en förfrågan om jag kunde göra var tydligen inne på sista paret... så får väl offra mig fast jag är sjuk... jag ligger så efter med tvätten så jag kan aldrig få bort allt... eftersom jag inte kan hända upp så mycket i taget har det blivigt att man sammlat på sig enormt mycket tvätt... sen när man jobbar till 19:15 så är man inte jätte sugen på att tvätta när man kommer hem.. då ska allt det där andra göras, laga mat ,äta ,ut med jerry, plocka undan, duscha ja sen sova! finns ingen tid till tvätt...

men nu ska jag borsta tänderna sen köra .. hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du snart är bra från förkylningen. Inga vidare arbetstider du har, det är så tradigt att ge sig iväg när andra sover. Ha en bra dag iallafall.

2010-05-16 @ 11:08:59
Postat av: Anonym

Hur har helgen varit?

2010-05-16 @ 11:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0