Första dagen!

Första dagen på nya jobbet avklarat... Känns kanon .. Fast kommer drömma mardrömmar i natt om alla nummer och alla knapp tryckningar haha.. det är inte något med datan som e det minsta lik mitt gamla .. Men ge mig lite tid ska jag nog komma in i det oxå=)  I dag har jag mest gått inne på lagret och kollat läget, plockat ordrar och försökt lära mig vart saker o ting finns... Inga nummer e samma som på mitt gamla jobb.. dom kör med helt andra för nummer... helt andra nummer på varorna... så ja en stor utmaning att lära sig hitta alt=)
Fick ta mig en tur in till malmö och hämta upp ett par broms skivor som behövdes... =)

i morgon ska jag åka med på turerna så jag lär mig alla... så jag kan köra villket som .. ska bli skit skoj att komma ut på vägen igen! fan vad jag saknat det....

Och gissa om det var skönt att komma hem lite över fem istället för att komma hem lite över halv 8...

Lagade litta midag.. köttfärssås och pasta... japp Thord pikade idag att vi åt det lite ofta men iallafall en gång i veckan har vi nog det.. jag älskar det och hade nog kunnat ha det oftare men måste ju variera lite :)

Var ute en runda med grannen oxå med hundarna..
fick en kommentar vad den vita var för ras och jag kommer inte ihåg, det är en bland ras med golden retriver och nått annat.. ska kolla upp det mer noga till er :)

Nu ska jag ner och ta thords jeans som ligger i tvätt maskinen eftersom han fick fullt med spackel på dom idag när han fixa lite med taket så jag kasta in dom direkt och hoppas att det gick bort... så onödigt av han att inte byta om jag vet.. men män ;)
Är iallafall glad att han håller på med rummet som nu börjar ta form och man börjar snart se sluten på det  :)

Hejdå

Bjuder på en ego bild på mitt ny färgade och ny klippta hår...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror du kommer in i det nya jobbet snart, men allt blir ju rörigt i början för det är så mycket man ska ta in på en gång. Men lycka till i fortsättningen. Jättefina bilder du lägger in.

2010-11-02 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0