Fredag

Det är fredag kväll och jag sitter och kollar på Greys anatomy på Greaststufftv... Skit bra... någon mer än jag som älskar den serien?

Vecka två är avklarad på jobbet och plötsligt känns det inte så nytt längre.. har jätte mycket kvar att lära mig men känns som jag kommit in i gänget lixom.. alla är trevliga och så och skämtsamma villket är skönt så det inte hade vatt en bunke torr bollar.. :)

Thord är iväg i svedala och dricker någon öl.. han ska jobba i morgon kväll så vad som händer då återstår att se .. jag och Jerry får roa oss...

Var hos grannen innan och idola .. vi har gjort det som en mysig liten fredags tradition nästan! kollar idol och äter fett hehe=) Gott... smal ska jag bli i mitt nästa liv ;)

Underbart att elin åkte ur.. hon hade sämre engelskt uttal än min 60 åriga mormor!  Och hon kunde aldrig ha munnen stängd.. skönt att slippa se henne de andra fredagarna nu iallafall.. :)

Nu ska jag sappa lite på tv.. kanske stoppa in en pinne i elden så den inte dör.. här är trots allt bara 24 grader haha=)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Nelly

Bra blogg! Kolla min!



Postat av: Anonym

Jättefina bilder du lagt in, kul att du trivs på jobbet. Ha en fortsatt bra helg.

2010-11-14 @ 22:42:17
Postat av: therese&rebecka

Heej fiin blogg (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0