Fredag!

God morgon god morgon ...

Idag är det FREDAG! jaja men du läste rätt....=) Veckan känns som det bara rusat förbi för en gångs skull.. och första veckan på nya jobbet har vatt riktigt skoj =)

Jävla bil som har börjat strejka för mig... I går när jag skulle till jobb ville han icke starta! man fick stå och kirra lide länge.... och när pappa sen kom till jobb för att kolla på den så startade den så klart direkt!  och jag kunde köra hem ..=)  nu var jag ute o prövade så den gick igång och det var motvilligt! Golfi e helt enkelt ingen morgon pigg bil.. men han gick igång och jag hoppas han gör det när jag ska köra till jobb oxå =)



Nu ska jag fixa vidare tills det e dax att köra.. kan inte sitta här hela dan ju =) hejdå


Fick en bild från moster nettan på mejlen för någon dag sen! detta är från första året jag var i kina och hälsade på dom... =) tror det måste vatt 06...=) min naturliga hårvärg med endast lite ljusa slingor i...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh så fin bild, ha en trevlig helg!

2010-11-05 @ 11:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0