kallt..

Det är MINUS ute! Fattar ni det är svin kallt!!

Jag kommer behöva gå ut och starta bilen tio min innan jag ska köra så jag slipper skrapa oo Ja det ska jag =)

Vann inget på jävla skit bingo igår.. hur snällt är det? sälja lotter utan vinst ..jävla skit...

Idag står jobb på schemat... kl 8 ska jag förgylla dom med min närvaro haha ...=)

Jag eldar i kaminen så Thord slipper frysa när han ska gå upp.. han är ledig idag och ha 18-19 grader här tycker jag fan e kallt!!

Nu ska jag fixa lite som vanligt..alltid något att fixa.. sen ska jag ut o starta bilen! hejdå


Nu när det är sånt här kallt jäkla väder saknar man den fina och svettiga sommar värmen =) en bild från kivik  i sommras...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0