Lördag!

Hej ni... Idag har jag vatt duktig.. gick upp tidigt i morse , körde och hyrde släp.. första gången jag körde släp...
Körde till hörby och hämtade 2 kubik ved.. hem lånade rulle bör av grannen sen körde jag lass..slängde in det genom fönstert och där stog Thord och tog hand om det o  staplade veden.. Gött så idag har vi två kubik ved i källaren.. Och idag ringde håkan och sa att han hade två kubik att sälja som han fixat till oss så det blir nog att hämta hem två kubik nästa helg igen..

iallafall.. nu sitter jag här och Thord har kört till jobb..sitter och kollar på gamla kort...


Haha som man såg ut...Här är jag nog 15 om jag inte minns fel... Tog det till legget man skaffade sig då=)



nykter? Nej haha.. nog nyss fyllda 18 här förfest hemma på Nöbbelöv.. Det var tider det =)



Jag och Anna... vi måste verkligen se till att träffas snart var 100 år sen...:)




Jaa som man har sett ut genom åren! detta är sommaren 05...Många år sen

Blev ett par bilder ... Nu ska jag kolla om där är nått att titta på på burken! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0