onsdag

Så ja.. har inte vatt här på länge .. har inte haft lust..

Men nu är iallafall en vecka snart slut igen.. dom bara springer iväg.

Har haft problem med bilen jävla skit.. den startade inte så jag kirrade.. testade nog lite för många gånger för startmotorn gick sönder.. Thord fick skruva av den.. köra och köpa en på skroten.. skruva på.. Och tror ni den FUNKA? nej just det... Den "nya"  funkade inte... så det var bara att skruva av den, hämta en annan på skroten skruva på och nu funkar golfi igen.. tack för hjälpen Thord.. vad skulle jag gjort utan dig..?=)
Och tack pappa som låg hemma sjuk men ändå drog sig upp för att hämta mig på jobb och köra mig hem..=)
Och tack jobb för jag fick låna firma bilen en dag...

i helgen är det dax för olivers dop.. på lördag ska lill killen döpas..=) sen på söndag ska jag nog hämta hem mer ved... 2 kubik till.. jajamen här ska inte snålas på värmen...:)


Nu ska jag ska arga snickaren på kanal 5.. någon mer än jag som älskar det programmet?

hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja arga snickarn är bra tycker jag. Det är så kul att se resultatet när han gjort färdigt.

2010-11-17 @ 22:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0