Onsdag!


Snart är veckan redan slut.. hade för mig att det var tisdag idag men när halva dagen hade gått var det någon som infomerade mig om att det var onsdag! dagarna bara springer iväg och jag tror inte att jag med ord kan beskriva hur glad jag känner mig just nu! Just nu känner jag inga bekymmer och är inte det minsta bitter , eller arg för nått... jag går till jobb med ett leende på läpparna..

Jag kan bara säga att jag är där jag hör hemma! ute och snurrar på vägarna igen och jag är lycklig!

Just nu sitter jag och tittar på arga snickaren och förstår inte hur folk kan sätta sig i sånna knipor som dom faktiskt gör! helt sjukt! jag tycker vi har mycket jobb framför oss men när jag ser på sånna här människor så känns vårt eget projekt mycket mindre!

Lagade Faktiskt en mycket god middag till mig själv innan idag! Thord jobbar sent så han fick ingen.. snäll jag e va :) jag panerade en kyckling file sen friterade jag den och la den i ett taco bröd med sallad,gurka, dressing och ost! blev som en egen gjord Chicken rap =) sån man köper på mc donals :) jag blev mycket nöjd...=)

Sen har jag startat diskmaskinen så blir av med litta disk... där står en hel maskin till på disk bänken så det är bara att tömma och fylla igen när den är klar!  sen har jag sorterat tvätten.. nu ska den bara ner i lådorna... sen plockade jag undan litta här hemma... Kvällen e räddad... jag hinner med mycket mer nu när jag kommer hem i tid.. Kommer nog jobba halv 8 till 16:15  framöver villket är Underbart..:)

nu ska jag kolla klart på tv ...sen ska jag duscha .... Hejdå


En fin sommar bild från simrishamn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0