Söndag!

Söndag mina vänner!.. har spenderat hela dagen på center cyd med grann familjen.. mycket trevligt =)

Hittade för en gångs skull inget... så fick åka hem utan kassar....

I morgon är det dax för jobb igen och på mycket lång tid kan jag faktiskt säga att det ska bli kul! inte för att jag inte älskar helgen utan för att jag faktiskt tycker att det är kul att gå till jobb igen!

Första veckan e avklarad och jag måste säga att jag trivs mycket bra redan! Och jag slipper gå och vara bitter ,sur och tvär för jag får faktiskt göra det jobb jag älskar,kan och tycker är riktigt roligt..Är super glad för att jag har fått den chansen igen ... och få all postitiv respons från alla håll gör det hela mycket roligare.

Annars har jag svin ont i kroppen efter att slitigt med veden i går... och kanske det blir två kubik nästa helg igen..
Ja det går ju åt så lika bra att handla när man får chansen.. för sen e det slut... och eldar man inte detta året kommer det en ny vinter nästa!

Ska hem till malin och lenny snart och spela bingo... vi hoppas på stor vinst ..:) lite pensionärs varning men va gör det.. man e ju inte 20 längre ;)



Jerry när han får lite hård kärlek från en flickvän :)
Hejdå...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0