Tisdag

Jaha. Tisdag kväll och jag har nästan presis sett gossip girl på play.. fan jag älskar den serien.. jag brukar kolla serier på www.greatstufftv.com  tisdagar är det gossip girl , onsdagar one tree hill och fredag greys anatomy... :)
Är från usa så dom e lite före än sverige.

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...

I helgen ska vi köra och hämta ved i hörby som jag har hittat på blocket.. ska bli skönt att få hem lite eftersom det snart börjar bli jätte kallt och jag älskar att elda i spisen =) 


Jerry älskar det oxå.. han ligger och myser... vänd huvudet och titta för jag glömde vända bilden.




nu ska jag duscha och sova... tidigt ja jag vet men sova e skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0