torsdag!

Torsdag mina vänner.. det betyder fredag i morgon! FREDAG!!! skönt med lite sov morgon annars får jag se vad helgen bjuder på... har inga planer alls..

Idag åker mamma o jessica till ullared.. och jag är mycket avis på dom.. fast jag var där för en månad sen kan man inte få nog av att handla =) Shoppa är roligt...
Hoppas iallafall dom får en trevlig dag och att jessica lyckas byta de saker jag köpte där uppe sist som inte riktigt passade.. och hoppas hon kan hitta något nytt=)

Nu måste jag gå och borsta tänderna klä på mig och lite sånt innan det är dax att köra!

Hejdå..


Gud vad jag längtar tills det är dax att plocka fram sommar kläderna igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0