måndag igen!

Det har gått en vecka sedan sist och jag har faktiskt inte orkar eller velat uppdatera... men nu ska jag iallafall göra det =)

Ärren läker på bra och än så länge ser allt jätte fint ut... så jag håller tummar och tår att allt ska gå bra =)

Började jobba igår efter varit hemma sen den 21 september...och guuuud vad jobbigt det var... Alltså att behöva ställa klocka, att behöva vakna en viss tid och gå upp köra till lund , vara på jobb hela dagen istället för att ligga under filten i soffan ... ja man är helt enkelt tillbaka till verkligheten!

Jobbar sent denna veckan som vanlig känns det som... jobbar jag inte alltid sent? hmmm.. det känns så... missade ju min tidiga vecka eftersom den var när jag opererades... men iallafall var hemma vid halv 8...  och då var det ju mörkt ute... jag menar riktigt mörkt... så blev en runda med hunden sen in och fixa i sig lite mat för sen var det dax att sova...

Nu sitter jag här som vanligt innan det är dax att borsta tänderna och köra till jobb... det är ljust ute men frost på bilarna och gräsmattan... har vintern börjat tidigt i år? kan inte minnas att jag skrapade rutor i oktober förra året?

jaja.. jag väntar fortfarande på min mobil som e på lagning  men bjuder på en bild som nu hunnit bli gammal... dagen innan operation klippte vi våran häck.. som vi slet... och detta e bara en liten bit av häcken...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilken häck! Jag förstår att de var kämpigt, inte lätt att få jämnt heller. Hur lyckades ni med det?

2010-10-12 @ 10:33:04
Postat av: Anonym

Skönt att ärren läker bra denna gång.Ha en bra dag.

2010-10-13 @ 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0