Fredag!

Fredagen som alla jobbande väntat på e här ... och om några timmar håller vi helg... ska bara jobba en stund först..=)

Igår så fick jag packat och handlat inför helgens camping , ska bli trevligt även om det känns lite trist att jag inte kan festa till det... man är ju trots allt på en enda stor fest! Men men... det är inte värt att chansa för operationen e viktig för mig och jag vill verkligen att det ska bli bra... jag e sjukt nervös redan men sammtidigt längtar jag tills det e dax... =) För det kan inte bli värre än idag så kan bara gå mot ljusare tider=)

Nu är det snart dax för att köra måste ner om källaren en runda och kolla hur det blev när Thord fick ut allt skit igår... här var en kille med kran bil som körde runt och hämtade metaller och annat skrot så vi fick unnan pannan som stog på upp farten och thord bar ut torkskåpet som låg i källaren oxå så blev vi av med det skitet... =) så nu kan vi dammsuga i källaren och lägga ut en matta så behöver man inte gå med skor där nere och grisa ner... blir skit smutsigt då...

Nu ska jag fixa lite här hemma som vanligt som  jag alltid brukar göra om jag har tid över alltid något att plocka undan och ska man inte vara hemma på hela helgen e det roligare att komma hem på söndag om här inte ser ut som ett bomb ner slag.... så hejdå trevlig helg...

Vi... Jag har förfärlig utväxt som måste fixas innan den 21 september.. kanske jag hinner klippa av mig håret tills dess oxå=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en riktigt rolig och trevlig helg!!!!!

2010-09-03 @ 09:57:38
Postat av: verkligheten

Va sa du klippa av håret jag tror jag hörde fel

2010-09-03 @ 11:00:35
Postat av: Anonym

Ska du bli opererad igen? Vad är det som gått snett?

2010-09-03 @ 12:21:51
Postat av: Anonym

Hur har helgen varit?

2010-09-06 @ 09:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0