Jag lever!


Tisdagen kom och klockan ringde 6..  blev hämtad av syrran kvart i 7 sen bar det av till Malmö..
väl där inne fick jag byta om, träffa doktorn som skulle operera mig .. han ritade och förklarade hur han ville (skulle) göra ... Och mitt uppe i min nervositet vet jag inte riktigt om jag fattade allt han sa..

Sen var det dax för narkos läkaren att göra sitt... först piller mot illamående sen satte dom nål i handen och gav mit nått smärtstillande och sen minns jag inget mer... när jag gick in på operationen var klockan lite över 8 och när jag vaknade nästa gång var klockan lite över 1...  Mådde mycket bättre efter narkosen denna gången än förra.. kräkte inte alls, och efter en trög start fick jag även i mig en macka...

klockan 3 kom syster yster och körde hem mig... sen dess har jag legat i soffan tyckt synd om mig själv..  jag har ont det kliar och jag kan säga som så att jag luktar inte hallon! har inte fått duscha sen tisdags morse innan op och får inte göra det försen i morgon!  jag lider av min egen lukt!

har gjort ett tappert försök att köra en katta tvätt men det gick nog så där... får helt enkelt vänta till duschen i morgon! jag LÄNGTAR!

men iallafall jag lever... hejdå nu orkar inte jag skriva mer..


Kommentarer
Postat av: emma

Riktigt snygg blogg!

2010-09-25 @ 19:47:54
URL: http://endastemmaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra att du gav ett livstecken!

2010-09-26 @ 21:08:21
Postat av: Anonym

Är allt bra med dig? Hoppas det.

2010-09-28 @ 07:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0