Lördag.

Det är lördag gott folk... och jag har inget att göra.. jag pallar inte göra något heller för helt ärligt så finns det alltid något att göra om man bara vill...

Var ute med jerry i skogen innan... gick en lång runda, och när han är en lång bit efter mig stannar jag och vänder mig om och kallar på han... när jag sen vänder tillbaka för att fortsätta gå står 2 rådjur och tittar på mig ca en meter bort.. jag blev skit rädd haha... och villken tur att dom stack vidare innan jerry hann fram och se dom... för vad skulle han gjort? och vad skulle jag gjort om min lilla bebis försvann ut i skogen efter en bambi?

Nu är operationen nära och jag är riktigt nervös... jag var inte det förra gången men sen jag fick denna nya tiden har jag vatt nervös som fan!! jag är rädd för allt.. för att jag vet hur det går till, att jag vet villken smärta jag vaknar med... kännslan  man känner när man går in och lägger sig på operations bordet... det är mycket som snurrar i huvet just nu...  Fast det inte är en lika stor operation sen sist så känns det som man börjar om på ruta ett.... ha ont, inte kunna "ta" hand om sig själv, vara beroende av andra med små saker som att klä av sig kläderna för man inte kan lyfta på armarna...  att man måste sova på rygg i 8 veckor.. ja jag vet inte allt... listan kan göras mega lång... 

Men någon stans tror jag ändå att detta kommer bli riktigt bra... jag tror att det kommer både se bättre ut och kännas bättre..  inte för att jag bryr mig om vad andra tycker, utan för vad jag själv tycker och känner...
Jag har underbara Thord och jag vet att han tycker om mig hur jag än ser ut.. han tycker inte jag är ful bara för att jag har ett stort ärr... men jag vill själv kunna känna mig fin... och det gör jag inte just nu!


Detta är en annan "lång" bild från våran trädgård......




Nu ska jag försöka få tag på mannen min och höra om vi ska kränga nått när han kommer hem.. han har varit på ring knutstorp hela dagen och kollat bland annat camaro cup... 
 
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh så fint huset och trädgården ser ut. Är det rabarber som växer där längst nere till vänster på bild? Om det är det kan du ju göra några smarriga pajer på dom. Hoppas operationen och allt annat går bra. Ha en bra helg.

2010-09-19 @ 10:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0