Onsdag!

får börja med att säga grattis till min älskade sambo som fyller 23 år idag... jaja jag har lamm kött haha=)

Annars har jag nog inte så där jätte mycket att säga, jag ska till jobb nu börjar klockan 8 idag villket känns underbart för då slutar man halv fem istället för 7... =) och eftersom Thords föräldrar kommer idag så passar det perfekt...

Bakade lite igår som snabbast när jag kom hem blev en kladd kaka, muffins, och kola kakor.. sen hann jag icke mer... klockan blev för mycket man skulle hinna sova oxå ju...=)


Jerry och hans flickvän.. Daniel och sandras lille amstaff tik.. jerry blev kär direkt =) Men när hon inte kunde låta han vara fick hon sig en tillsägelse... så roligt att det funkade så bra mellan dom=) Jerry älskar flickor...=)



Jaja nu måste jag köra gider icke , vill ha helg helst hela tiden....=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt det är snart helg. Har du köpt något fint till din sambo nu när han fyller år?

2010-09-08 @ 09:21:38
Postat av: Anonym

Gick kalaset bra? Fick sambon många presenter?

2010-09-09 @ 07:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0