Onsdag

Onsdag morgon och det är svart som natten ute.... känns oxå som man gått upp mitt i natten... var 100 år sen man ställde klockan på 05:00... men börjar tidigt idag villket känns skit bra... För jag måste fixa lite idag ... det är sista veckan som jag kommer kunna lyfta och bära , röra mig som jag själv vill, för sen på tisdag den 21 opereras jag ju... sen kommer jag nog mest ligga ett par dagar efter det och tycka synd om mig själv... och även om jag kommer kunna lämna sängen så kan jag inte bära eller lyfta något så får stanna hemma och vila upp mig...

Vad som händer i helgen vet jag inte riktigt.. tror nog jag bara ska vila upp mig förbreda mig för just nu är jag skit nervös.... =(


men nu hinner jag inte mer ska iväg till jobb.... hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt går bra!

2010-09-15 @ 09:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0