Onsdag

Onsdag och jag sitter i soffan och har precis sett färdigt one tree hill på play.. Det är sånt man roar sig med när man e hemma.. igår såg jag gossip girl ...=)

Ska snart ta tag i mig själv och gå och ta på mig lite kläder, tvätta av huvet så man piggnar till sen kommer syster yster hit och hämtar upp mig och jerry... vi ska till Dalby till vetrinären och ta bort kompressen som sitter för jerrys lilla sår... vi var ju och kastrerade han i måndas...  Alla har sina åsikter om kastrering men vi är iallafall jätte nöjda med vårat val och känns som det är helt rätt...

Iallafall bort  med kompressen idag sen ta stygn nästa vecka.. han är så super duktig våran lilla kille.. han har inte behövs ha tratten på sen vi kom hem .. vi har sagt till han att han inte får slicka på det så det gör han inte.. och försöker han så säger man bara Hmmm... så fattar han direkt att han inte får...=)

nu kommer snart syster yster måste sätta fart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0