onsdag!

Ja dagen som jag aldrig ville skulle komma e här... dagen semestern e slut och jobbet börjar igen..

I fem underbara veckor har man haft semester men idag börjar allvar och man ska försöka få lite rutin på sin vardag igen..

Jag har sovit riktigt dåligt inatt .. vaknat flera gånger och bara kännt vill inte... jag vill sova till nästa semester.
nu sitter jag iallafall här med huvudvärk och ska snart köra till jobb...

Har fått  kommentarer att jag skulle kommenterat en blogg som jag inte har.. vet inte vart dom har fått det ifrån och det är bara patetiskt... skriver att jag borde lägga ner min fula blogg , och jag har bara bilder på min hund och bla bla bla...  Fattar inte att människor orkar lägga ner sin tid och energi på sådant...  det är inte jag som borde växa upp det är ni... nu kommer jag inte slösa mer energi på er små människor där ute... fortsätt tills ni tröttnar om ni vill jag bryr mig inte!

Nu ska jag borsta tänder och lite sånt hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är konstigt att människor orkar sätta sig ner och läsa och sen kommentera bloggar dom inte tycker är bra. Jag tycker bloggen är super fin i färger och allt. Hoppas dagen blir bra.

2010-09-01 @ 14:18:16
Postat av: Syrran..

Vilken jubel idiot Mariah e!!! Läste komentarerna, å hon e ju fan en rymlig från psyk.. Skit i de fanskapet!! Hoppas dagen på jobb vatt ok. Kram

2010-09-01 @ 15:09:08
Postat av: Anonym

Gick det bra första dagen på jobbet nu efter semestern?

2010-09-02 @ 09:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0