Tidigt en måndag!

ja klockan är i skrivande stund 05:39 villket är sjukt tidigt... men jag gillar det för då slutar man halv fyra..=)

Helgen susade förbi och jag har haft en lugn och skön helg.. vatt och röstat och sen var jag med grannen och kollade på hennes hund kurs hon går på med sin lilla...

Sen på kvällen blev det chips ,dippa och lösviktsgodis och massa snack i soffan med sandra... skit roligt att lära känna henne ... att känna någon i byn och dessutom på vår gata .. nära och bra =)

I morgon är det som sagt dax för op... så idag ska här röjas hemma... plocka undan allt som ligger och skräpar, tvätta ren bädda ja allt sånt som jag vet jag inte kommer kunna sen... 

sen i morgon halv 8 ska jag vara inne malmö..syster yster kör mig tusen tack för du ställer upp...=) Thord jobbar sent så han måste sova och sen ska han upp och jobba så det blir syster yster som kommer sen och hämtar upp mig oxå=)

sist var jag hemma nån gång vid halv sex.. så det ska jag nog vara denna gång med... Hatar att sövas för jag spyr så av det riktigt drygt...


Här kommer sista hus bilden det är på fram sidan.... Ja som ni ser=)  och svar till kommentaren om förra bilden.. tack så mycket och ja det är rabarber men jag gillar det icke så blir ingen paj =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint hus och det verkar vara en bra garage-nedfart. Du får sälja rabarberna på torget :-D eller ge till någon som gillar det. Det är ju synd att slänga. Hoppas allt går bra på operation imorgon.

2010-09-20 @ 11:48:04
Postat av: Anonym

Hoppas allt gick bra idag med din operation.

2010-09-21 @ 09:35:30
Postat av: Anonym

Hur mår du?

2010-09-22 @ 09:29:25
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bra.

2010-09-23 @ 09:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0