Tisdag!

Jaha.. ja jag har inte vatt så bra på att uppdatera den senaste veckan.. men jag har inte orkat...  dom  flesta dagarna  har jag vaknat på morgonen flyttar mig ut till soffan sen ligger jag i den hela dagen nästan .. går på toa, ut i köket o kollar kylen sen ligger jag på soffan igen.. mitt liv är inte så spännande för tillfället..

Och så kommer det vara ett tag till.. jag har börjat att gå lite och åka bil när någon annan kör villket är underbart för då kommer jag ifrån soffan ...=)  jag var med min mamma och köpte mig ett par fantastiska stövlar igår behöver ett par vinter skor som jag kan gå i ordentligt eftesrom jag e ute och går mycket med jerry i vanliga fall ... nu denna veckan sen op har  han tyvär inte vatt bortskämd med jätte promenader... dock har jag och grannen gått på kvällarna lite kortare runder då han kan vara lös...

Eftersom jag vet hur det såg ut förra gången kommer jag inte riskera något! jag gör inte ett dugg för mycket som jag känner att jag inte pallar... eftersom jag inte riskerar något!!

Var hos sköterskan idag på kliniken... hon tyckte att det såg bra ut och att det läker på fint.. var lite röd irriterad för tejpen så blev inte så mycket tejp nu...

ska in och ta stygn nästa vecka!

hejdå




Kommentarer
Postat av: Tarzan

trodde du gilla ligga på soffan!!!!!!

2010-09-28 @ 20:30:52
Postat av: Anonym

Bra att det läker fint, går åt rätt håll iallafall. Ha det gott.

2010-09-28 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0