tisdag

Helgens camping gick bara bra och jag hade en super trevlig helg... trist bara att det var så jävla kallt på kvällen / natten... att sova i en vann utan värme är ingen hitt... vissa stunder var jag säker på att jag skulle frysa ihjäl....

Men jag klarade mig och en ny jobb vecka e framför mig... jobbar sent denna och nästa vecka oxå.. riktigt trist då man kommer hem så sent... i går satte jag mig med middag när klockan var 9.... inte så roligt...

fick en kommentar varför jag skulle opereras.. jag ska fixa ett ärr sen förra operationen förra året...  eftersom jag inte tålde den förra tråden som sydde mig med så sprack jag upp lite så det blev fult ärr.. men det ska jag fixa nu...=)

En annan kommentar jag fått var om att jag skulle klippa mig... och ja jag är inne på att klippa mig kort igen.. inte mega kort utan så där lite lagom som jag hade innan....  det är bara hår och det växer ut igen..=) Även om jag klipper av mig mitt hår så är jag i fatt mamma igen nästa år haha... =)

men nu ska jag borsta tänderna hinner inte med så mycket mer nu... var ute en lite längre runda med jerry med grannen nu i morse... plus att jag ska hänga upp litta tvätt som jag oxå hunnit med så här på morgon kvisten...

hejdå



Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad synd att du ska behöva opereras igen, hoppas allt går bra för dig.

2010-09-07 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0