Torsdag

Thords pappa och syster var här igår... hans mamma var tyvär förkyld och ville inte komma och smitta mig eftersom jag ska opereras snart... det var ju gulligt att tänka på mig=)

Han fick pengar och kallingar... vi har precis köpt en energi kasett till den öppna spisen, för er som inte vet vad det är så är det typ en låda man sätter in i spisen och eldar i för att dra nytta av värmen...
Och eftersom vi precis köpt den dom gick loss på 14 tusen så fick det bli våran födelsedags pressent till oss båda..

Man behöver inte hålla på att byta pengar fast det är skit roligt med paket=) Men vi köpte något vi behövde istälet , nu är det snart vinter och det börjar bli kallt... då ska här eldas.. =)

Bild från google... inte exakt en sån vi valt men en liknande...


'


Annars har jag nog inte så mycket spännande att skriva om... jag har fortfarande inte bestämmt mig om jag ska klippa mig eller inte... fast jag är riktigt sugen på det... vi får helt enkelt se...=)

I morgon är det fredag ... sen underbara helg...  sen är det bara jobb en vecka till sen ska jag opereras.... sen blir det att ligga hemma ett tag tills man läker... är heldere hemma en vecka för länge så jag inte riskerar något... jag pallar inte en omgång till av samma skit som förra gången!

måste även börja leta efter vinter skor... hur jobbigt är inte det?  har nog inte ägt ett par vinter skor på hur länge som helst... jag kör alltid med gympa skor som är guds gåva till fötterna men nu när jag har jerry som även måste ut fast det är skit mycket snö och slask kan det behövas ett par vinter skor som tåler lite kyla och är vatten täta!

jaja hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig, det är bättre att köpa något man behöver när man bor ihop. Bara dumt att byta paketer (pengar). Köp ett par GoreTex stövlar eller kängor dom håller både för vått och kyla. Okej dom kostar lite mer men sen varar dom en hel del år framåt också, så man tjänar in pengarna på det. Trevlig Helg.

2010-09-09 @ 10:12:42
Postat av: Anonym

Idag är det FREDAG, äntligen helg :-)))

2010-09-10 @ 09:45:15
Postat av: Anonym

www.towwa.blogg.se

2010-09-12 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0