torsdag

Det är torsdag som betyder FREDAG i morgon.... Hur gött som helst...

Igår hade jag bytt på jobb så jag skulle sluta tidigare eftersom jag skulle till Dalby och hämta lite singel hos mamma o pappa och en soffa hos syrran... men när klockan var två ringer mamma o säger att dom har redan lastat allt och är på G ut till oss...  så när jag slutade kunde jag köra direkt hem istället och gissa vad det var UNDERBART!! att sluta halv fyra , komma hem hjälpa Thord att plocka unnan fall frukt så han kunde klippa grsämattan... sen titta tv, körde en runda och skulle se om man kunde se något flygplan men det gick icke..så
körde vidare hamnade hemma hoss lissan en snabb runda och sa hej... sen hem till idol och kolla de=)

Helt fantastiskt  att faktiskt hinna göra lite saker istället för att bara komma hem äta o sova...


En del av våran trädgård... hitta ju en funktion på telefonen som syrran tippsade om att man kunde ta långa bilder...så nu ska jag lära mig det.. detta är försök 1 =)




nu ska jag plocka undan litta skit här hemma sen ladda tvätt maskinen för ikväll slutar jag sju igen så då är det bara hem som gäller hänga tvätt äta och sova! så hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt och få lite hjälp ibland. Jättefin trädgård ni har. Kan tänka mig att det är mysigt även på våren och sommaren. Ha en skön helg.

2010-09-16 @ 13:10:48
Postat av: Anonym

Så fin trädgård!!!!!!!!!!!

2010-09-17 @ 10:25:20
Postat av: tommis

NICE BLOGG DU HAR!!



Kolla gärna in min:)

´

http://tompaman.blogg.se

2010-09-18 @ 08:02:10
URL: http://tompaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0