Torsdag!

Det är torsdag villket betyder FREDAG i morgon som jag längtar redan efter helg... haha jag har jobbat en dag och längtar redan till helg.. =)

Igår gick det väl bra tycker jag.. man kommer in i det ganska snabbt igen... men tog en ganska mjuk start då det inte var så där jätte mycket att göra villket var skönt så där första dagen efter semester..

Idag har jag lite att hitt på först ska jag jobba sen ska jag packa, tvätta och handla lite smått som vi måste ha med oss i helgen.. vi ska till twin lake run... ska campa där hela helgen med ett annat gäng och typ 1000 till som man inte känner... En träff som är en gång om året ... Tack Andreas för du tog min jobbe helg=)

nu måste jag fixa det sista här hemma innan det är dax för jobb hejdå..

Kolla vrål åket haha=) där inne ska vi nanna i helgen.. där finns två st sängar där bak som jag Thord och jerry ska i helgen=) slippa tält e guld värt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bil, det är ju mycket bättre än att ligga i tält, det blir säkert skitkul.

2010-09-02 @ 10:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0