torsdag

Jaha Torsdag idag.. Får se vad denna dagen kommer erbjuda, vet iallafall att om ca 15 minuter ska jag köra till jobb... vara där tills 16:15....

I tistes var som sagt jag och syrran och klippte oss... en jätte trevligt duktig frisör.. Så kommer nog att besöka henne fler gånger
Och Ja jag vågade faktiskt klippa av mitt hår... så nu är det kort... för er som känner mig vet att  jag haft det innan så kommer kanske inte som en jätte chock för er men iallafall :)

Här klipps det av....


Hemma igen med något kortare hår än jag åkt dit med... :)



Nu ska jag borsta tänder och plocka undan här hemma så lille man inte har något att ha fest på när vi inte är hemma... i två dagar nu har han vatt duktig och inte bitit på något.. peppar peppar ta i trä så håller det i sig :)

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0