lördag.

Det är lördag morgon och jag sitter och väntar på att Thords pappa ska komma så att vi alla tre kan hjälpas åt att lägga golv i lilla sov rummet.. Med tanke på att jag hämtade Thord i svedala kl 5 i morse så lär han inte gå upp ur sängen försen Benny kommer..=)

Har ju hållt på i sov rummet ganska länge nu men efter att vi fick hjälp att väva taket av min faster och hennes man så släppte allt..

Förra helgen tapetserade vi väggarna, och målade väggarna.. blir vitt med en grå fond vägg.. =)  och idag ska alltså golv läggas.. även taket målades vitt förra helgen :)

vi måste även skotta en gång runt huset så vi kan rulla in veden som jag ska hämta i morgon.. rullebören måste kunna köras från uppfarten till bak sidan där vi huttar in veden genom ett källar fönster...=)

Jaja.. nu ska jag försöka ringa svärfar och kolla om jag ska hämta han eller nått.. hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad du ligger i, hoppas du fotar lite bilder sen och lägger in så man får se hur det blev. Ha en bra helg.

2011-01-08 @ 14:46:14
Postat av: johanna

mkt fin blogg :D kolla gärna i min med! puss

2011-01-08 @ 19:58:13
URL: http://jojjokvisten.blogg.se/jojjokvisten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0