måndag ....

Uch nu är den måndagen här som man inte gärna har väntat på.. ska på begravning idag av våran älskade farmor.. för 16 dagar sen fick du somna in och jag hoppas av hela mitt hjärta att du nu sitter och tittar ner på oss och har det bra.


Helgen annars har flytit på i lördas städa ,tvätta , diska jag som fan här hemma.. sen på kvällen drog jag till Hanna och satt o snacka massa skit drack en jävla massa coca cola och krängde chips o dippa... en trevlig kväll..

sen igår ringde becca och frågade om jag ville med till Ystad och köpa pellets.. och kolla litta i andra små affärer och visst kunde jag de.. så hon hämta upp mig sen drog vi en sväng... Blev en pizza här hemma sen på kvällen och kollade på solsidan... :)

nu ska jag bege mig till mamma o pappa i Dalby , åker med dom därifrån till Eslöv där begravningen kommer hållas.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ucsh, ingen rolig dag. Hoppas allt går bra.

2011-01-17 @ 11:12:18
Postat av: Choni

fin blogg!

2011-01-23 @ 12:18:54
URL: http://choni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0