torsdag

jaha då har man vatt ifrån detta nu igen ett tag..

Jul och nyår gick förbi... jul firades hemma hos mamma o pappa med god mat, kalle och julklappar..

på nyår var vi hemma hoss martina och jonas,.. mycket trevligt även där god mat och trevligt sällskap...
Första nyår på länge känns det som , som man inte drack...

Började dock det nya året mycket trist då min farmor avled tidigt på morgonen den 1/1...

Har hunnis med att vara hos tutt dr oxå.. allt såg bra ut fast han ville skicka mig på en laser behandling som kunde hjälpa ärren att mjukna upp och läka bättre.. jag reagerar tydligen skarpt på något som försvårar min läkning.. men jag är ändå nöjd då resultatet nu då det  är mycket bättre än sist och kan denna laser saker göra det bättre så varför inte..

hanna var här innan och färga mitt hår så nu är jag ultra blond igen och ingen utväxt här inte.

Ville få det gjort innan jag ska på begravning, vill vara fin i håret för dig farmor  <3

nu kommer snart jonas o martina hit med pizza..  trevligt med lite besök.. Thord är och jobbar vet inte riktigt när han kommer hem..

Igår lagade jag hemma gjord plank stek.. riktigt gott, hemma gjord potatis mos, ryggbiff champingjoner bacon och bea sås.. =)

Jaja... nu ska jag kolla tvätten och innvänta pizza=)  tyvär jobb i morgon igen.. fast i morgon är det fredag :)

Och på måndag börjar nya kör listan på jobb.. ska bli kul och se hur det funkar... Så roligt och skönt att ha ett jobb man trivs med..  I bilen ,på vägarna , det är jag :)


hejdå



Kommentarer
Postat av: Anonym

Beklagar det med din farmor, såna besked är inte uppmuntrande precis. Låter som en god middag du fixade. Ha en bra fortsättning på nya året.

2011-01-07 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0