Måndag!

Hejsan hejsan..

Helgen bara susade förbi.. var i simrishamn hela helgen och hade skit trevligt... det var hamn fest så blev partaj fredag och lördag :)

Hann även med att åka och bada lite med mamma, fanny och elin i gyllebo sjön.. inte super varmt i vattnet men det var skönt när man var i :)

Blev en tur till lindex oxå haha Jag elin björn och håkan var på Bh avdelningen för H skulle hitta en bh till frugan haha skit kul att se karrar snurra omkring där och se förvirrade ut :)

hade gärna haft semester så jag hade kunnat stanna även söndag för då hade det vatt Lasse stefanz på kulla villket hade vatt kul att kunna gå på men icke, jobbet och vardagen med mina grabbar här hemma kalla :)

Thordan jobbar sent denna vecka, så sitter med jerry och kollar tv.. har rensat en rabbat när jag kom hem från jobb.. har en till som behövs plus massa annat men gider icke.. tar nog lite i morgon i stället..:)


Förra helgen passade vi ju svedala killarna.. jerry mös riktigt av att ha kompisarna hemma :)
Jerry och Ernie :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0