onsdag!


Onsdag morgon och här sitter man och ska snart köra till jobb...

Hoppas dessa dagar kan gå fort så det snart är helg känner mig mega trött och längtar till semestern..dock tre veckor kvar att jobba när denna e slut...
Inte för att jag inte gillar jobb utan mest för att det är otroligt skönt att vara ledig :)

Igår var jag och köpte mig en tryck spruta ... fylla den  med vatten och ogräs medel sen fick hela uppfarten sig en rejäl duch... håller nu tummarna för att det kommer hjälpa... ska göra om det om 14 dagar tyckte jag det var någon som sa för bästa resultat... men fint det kommer bli sen om allt ogräs skit och mög bara vill Dö så jag kan kratta bort det :)

En jävla massa andra tankar som jag funderar på .. blir inte ett dugg klokare kan jag säga bara en massa huvud bry... men men någon gång för eller senare kommer jag nog på hur jag ska göra och hur jag vill ha det!


Har hunnit vara iväg och badat med lille man ju.. tror det var förra torsdagen han älskar vatten..dock inte regn ...men bada gillar han ...
Var nere i yddingesjön.. otroligt fint.. dock var där en bunke danska människor som slagit läger just på den platsen där vi var som satt o hade hög läsning ur en bok o satt o spela gitarr.. men detta hindrade icke jerry :)



nu ska jag ta och borsta tänderna och fixa till lite innan jag ska köra... en ny dag med nya möjligheter hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det va nog den finaste bloggen jag sett!

Jag älskar färgerna du har! riktigt snyggt med lila/rosa och svart!



kolla in våran? tack på förhand!

2011-07-14 @ 12:08:46
URL: http://ellaochjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0