Söndag

Så där ja helgen är över ännu en gång..

Tiden går sjukt fort och vi är nu inne i juli.. kan ni fatta? snart gnäller vi över snö och slask igen, hur mörkt det är på morgonen ....

Jag jobbar iallafall ett par veckor till sen har jag semester v 32 . 33 . 34... då ska jag göra absolut inget! :)

Gick ju på pencelin för lunginflamation det berätta jag ju..men sen fyra dagar utan den gjorde en halsfluss sin debut och nu går jag sen i torsdags på ny pencelin kur... KUL! bättre kan man faktiskt ha det.. inte kul alls att hela tiden gå sjuk... men iallafall ... efter 20 dagar med pencelin ska jag njuta av en cider nästa helg :)

Har vatt hund vakter hela denna helgen till Thordans föräldrars två små killar... Jerry verkligen gillar att ha kompisarna hemma :) och dom är så snälla och absolut inga problem så det e bara kul :)

funderar på att åka till simrishamn igen nästa helg.. spenderade ju hela midsommar helgen där.. trivs som fisken i vattnet där nere... älskar husvagn ...  Men iallafall nästa helg är det hamn fest med lite band och såns som kommer o spelar tänkte det kan vara roligt :)


Älskade husvagn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0