sjuk..

Oj vart tar tiden vägen mellan de gånger jag kommer ihåg att jag har en blogg, som faktiskt kan vara ganska skön att skriva av sig lite i..

Just nu är jag bara hemma om dagarna.. jag är sjuk och är inne på andra veckan nu... förra tisdagen blev jag jätte dålig från ingen stans och gick till dr...  Fört skickade han hem mig.. utan att hittat något fel på mig varför jag inte kan andas.. känns som det är på tok för trångt för luften att komma upp.. Iallafall dagen efter ringer läkaren mig på morgonen och ville att jag skulle komma tillbaka för det fanns nått han ville kolla upp som han tänkt på senare....

Iallfall så åkte jag in och lämnade mer prover och då säger han att han skickar mig upp med en remiss till akuten för att rönka lungorna för att kunna utesluta en propp...! gissa om jag blev rädd... eftersom jag blev sjuk väldigt snabbt över nån timme så kunde dom inte utesluta det... ! en jävla massa hann sväva runt i huvudet... så efter två dagar på akuten (hemma över natten) en massa jäkla prover på hela kroppen och efter en lung rönken med radioaktivt ämne hittade dom fläckar på min ena lunga som inte tar upp syret som den ska så diagnosen lunginflamation fick jag! skönt att iallafall veta vad det är för fel på mig och att det inte är en propp!

Så nu ligger jag mest här hemma i soffan och tittar en massa filmer.. har fortfarande trångt att andas fast pencelinen har hjälp lite.. det känns bättre så länge jag inte måste göra nått men så fort jag måste gå , göra nått känns det samma skit.. håller på att dö av att bara gå och hämta posten.. jag riktigt less på detta nu och vill bara bli frisk..

Midsommar kommer iallafall att spenderas med familjen i simrishamn , som varje år.. kommer tyvär inte kunna festa loss med de andra  fast får göra det en annan gång när jag är frisk..

nu ska jag återgå till tv´n får se om jag kan bli lite bättre på det här med uppdatering.. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, det låter inte bra. Hoppas du blir frisk snart.

2011-06-21 @ 10:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0