Måndag

Jaha... Helgen är över och känns om man knappt vatt ledig.. hade inte skadat om en helg skulle vara lika lång som en vecka :)

I fredas vad jag bara hemma, hur skönt som helst kom hem efter jobb kröp upp i soffan Thord lagade maten det var bara att äta.. så skulle man haft det alltid... sen blev det lite tv tittande och sova en stund i soffan..

I Lördes började vi dagen med en runda i skogen försöker alltid att starta dagen så när det är helg... hur skönt som helst när man väl är där ute och går..
Efter lite städ sen så blev det cider och Törringe lund hade en skit trevlig kväll tack till dom som förgylla den..

Igår vaknade jag och tro det eller ej var jag bara lite smått bakis.. inte alls så där kräk bakis haha:)
Så startade även söndagen med en runda i skogen ... Blev en tur till Svedala där Thord tvättade min bil tack för den :)

I går fick jag riktiga vår vibbar då vi satt ute på alltanen och grillade korv.. hur mysigt som helst ... solen sken det var inte överdrivet kallt och man kunde känna att våren för en stund var på besök...

nu ska jag iallafall ta o göra mig ordning för jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0