onsdag

Så ja.. vi är inne på en ny vecka fast det är redan onsdag så känns som det rullar på ..

I lördes följde jag med gudrun,rebecca och oline upp till ullared idag mest för att det är så kul att gå där..
:)  jag hade ju köpt allt på tisdagen när jag var där uppe med familjen men hittade ju ändå lite saker.. man kan ju inte gå där utan att handla :) köpte en tavla som jag ångrade att jag inte köpte när jag var där så nu måste jag hitta en plats där den passar in... :)

Senare på kvällen blev det törringe med lasse stefanz med gudrun och syster yster, hade en skit trevlig kväll... :)

Sen igår var jag nere hoss pappa och fixa mitt drag på bilen, blev till att köpa ett helt nytt och sätta på så man kan besiktia om bilen och ha det gjort.. så jag och pappa bytade draget igår eller ja mest pappa men jag hjälpte till så gott jag kunde.. kul att mecka :)

idag är det dax för ytterligare än lpg behandling.. hon bokade in ett till sist jag var där för jag ska träffa dr på fredag.... hoppas jag kan få fler så det bara fortsätter att bli bättre :)

Nu ska jag fixa lite innan det är dax för jobb.. mina två pågar ligger här på soffan och nannar gott man vill bara krypa ner..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0