Tisdag..

Jaha..

Är riktigt jäkla trött idag , när klockan ringde var det som man precis lagt sig för att sova... natten har gått rent för fort.. Eller så är det för att man satt uppe i går och kollade på BB.. folk i det huset blir bara sjukare o sjukare...

Förra veckan gick ju icke min bil igenom besiktning och jag blev sjukt deppig för det... en bil ska bara funka starta rulla och ta mig från A till B.... Men iallafall fick en tvåa för att den läcker olja och sen en tvåa för den hade rost på draget... Igår hittade iallafall pappa felet på vart oljan tar vägen..så idag ska jag köpa en vit olje trycks kontakt... :)
Draget blir ett annat projekt... man har en månad på sig innan den ska besiktias igen ..

Har tyvär inga bilder kvar på datan sen den krachade förra helgen så ta en ni sett tidigare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt han är i tofs. Otur med bilen, men tur man har en månad på sig att fixa det.

2011-03-08 @ 10:40:16
Postat av: Anonym

Trivs du i din nya frissa?

2011-03-09 @ 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0