tisdag

Än en gång har helgen bara rusat förbi och aldrig känns dagarna så snabba som när man är ledig.

Har vatt en lugn och skön helg , har inte gjort allt för mycket...
I fredas var jag bara hemma kolla på film Love and other drugs stavas de så? jaja jag vet inte med filmen var iallafall fall bra :)
Sen i lördes gjorde jag ,gudrun och rebecca en utflykt till tyringe, en allt i allo affär som ligger där .. mycket trevligt.. sen på kvällen blev det ostbågar och melodifestivalen..  har inte vatt någon riktigt bra låt i år.. men iallafall ... sen blev det en film till 27 timmar.. och den kan jag verkligen inte rekomendera... hela filmen utspelar sig i en "grotta" där en man sitter fast med ena sin arm efter ha fallit dit i början av filmen..

I söndas blev det en lång runda i skogen med mannen och hunden ... det var nog det vettigaste jag gjort i helgen... eller fresten jag va o byggde  naglar oxå i söndas och det är ju oxå en viktig sak=)

Min dator fick virus i söndas så inget funkade på den lyckades rädda bilderna innan jag fick formatera hela hårddisken ..tog lite tid men jag klarade de och datan återställdes till köp punkt.. så nu har jag inte ett skit på den... men jag ska nog klara av att fylla upp igen haha=)

Jaja nu måste jag snabba mig ska köra till jobb.. hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar som din helg varit bra, du har förenat nytta med nöje som man säger. Fina bilder på vovven supergo är han.

2011-03-01 @ 09:38:44
Postat av: Agnes

Fin blogg! KOlla gärna min :)

2011-03-05 @ 16:39:48
URL: http://sessyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0