torsdag

Vart tog vår vibbarna vägen? i söndas satt vi ute och grillade korv i solen och idag när jag tittat ut så är det vitt på gräsmattan?  kan inte bara vädret bestämma sig för jag vill verkligen få mer av den där solen nu :)

idag är det torsdag villket så klart betyder fredag i morgon.. o gissa om jag ska sova länge på lördag... att inte behöva ställa klockan är lätt det skönaste ... för man vet att AAaa jag kan sova hur länge jag vill...

låg vakegn igår och kollade Bb... säger bara att Roza borde gå och hänga sig... en sån sjukt irriterande idiot till människa... man stör sig på henne och jag skulle kunna slå henne en jävel genom tv´n... Och Nicky jag skäms för hans skull när han sitter och försöker rappa....  men ändå trots dessa människor kan man inte låta bli att titta... man är fast, sitter jag inte uppe på kvällen villket inte händer så där ofta för jag brukar somna i soffan så ser jag reprisen... det är ett beroende.

Fick en kommentar om jag trivs i min nya frilla, och ja det gör jag. Nu när jag vant mig vid det så trivs jag ..

nu ska jag som vanligt fixa lite innan det är dax att köra till jobb.. hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild, förstår att du trivs i nya frisyr. Jaa helger är skönt.

2011-03-10 @ 12:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0